§ 1
Postanowienia
ogólne
1.
Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania z
sklepu internetowego konta-premium znajdującego się pod adresem URL https://konta-premium.pl
, zwanego dalej
"Sklepem".
2. W ramach Sklepu oferowane są usługi świadczone drogą
elektroniczną polegające na umożliwieniu Użytkownikom zakupu Kont Premium do
najpopularniejszych serwisów hostingowych.
3.
Właścicielem Sklepu jest Brygida Kośla prowadzony przez PrimeNet Brygida Kośla pod adresem ul. Ceglana 9/5
41-200 Sosnowiec
, zwana dalej
"Administratorem".
4. Dane kontaktowe:
adres e-mail [email protected], adres ul. Ceglana 9/5
41-200 Sosnowiec
5. Każda
osoba przed przystąpieniem do użytkowania Sklepu zobowiązana jest do zapoznania
się z treścią niniejszego Regulaminu.
§ 2
Rejestracja
Użytkownika
1. Możliwość zakupu i korzystania z usług
świadczonych w ramach Sklepu dostępna jest po prawidłowym zarejestrowaniu się
Użytkownika i założeniu Konta Użytkownika w Sklepie.
2. Użytkownik w ramach korzystania z Konta Użytkownika
uzyskuje między innymi możliwość zakupu Konta Premium, wglądu do historii
zawartych transakcji, zmiany ustawień konta Użytkownika, udziału w Programie
Partnerskim.
3. Założenie i posiadanie
Konta Użytkownika są bezpłatne.
4.
Użytkownikiem Sklepu może być osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do
czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna lub jednostka
organizacyjna, której na mocy przepisów szczególnych przyznana została zdolność
do czynności prawnych.
5. Rejestracja
Użytkownika odbywa się za pomocą formularza rejestracji dostępnego w zakładce
https://konta-premium.pl/rejestracja , w
którym Użytkownik podaje następujące dane:
a) Adres e-mail;
b) Nazwę
Użytkownika;
c) Hasło do Konta Użytkownika.
6. Warunkiem dokonania rejestracji jest zapoznanie się oraz
zaakceptowanie postanowień Regulaminu.
7. Sklep zastrzega, iż jedna osoba może posiadać tylko jedno
indywidualne Konto Użytkownika. W szczególności niedozwolone jest zakładanie
dodatkowych Kont Użytkownika w celu wprowadzenia Administratora w błąd lub
wyłudzenia korzyści majątkowych w ramach oferowanych przez Sklep programów
partnerskich.
§ 3
Polityka ochrony
prywatności
1.Użytkownik, będący osobą fizyczną, poprzez
wypełnienie formularza rejestracji i zaznaczenie checkboxa wyraża zgodę na
zbieranie i przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawę o ochronie
danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
przez Administratora w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego
Regulaminu i świadczonych na jego podstawie usług.
2. Administratorem Danych osobowych jest Brygida Kośla
ul. Ceglana 9/5
41-200 Sosnowiec, posiadającymi NIP
2220030754.
3. Administratorem Danych
jest Brygida Kośla , kontakt: [email protected]
4. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez
Użytkownika dobrowolnie w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego
Regulaminu oraz usług świadczonych na jego podstawie, oraz za dodatkową zgodą
udzieloną przez Klienta mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i
marketingowych.
5. Zamawiający w każdej
chwili ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich
poprawienia oraz żądania ich usunięcia.
6.
Administrator informuje, iż Użytkownik nie ma obowiązku podania swoich danych
osobowych, jednakże odmowa ich podania uniemożliwia wykonanie wobec
Zamawiającego usług określonych w Regulaminie.
7. Zgromadzone dane podlegają starannej ochronie, zgodnie z
obowiązującymi przepisami. Administrator dokłada wszelkich starań, aby
przechowywanym danym zapewnić właściwy stopień
bezpieczeństwa.
8. Informacja o zasadach i
sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sklep drugiej
stronie treści zawieranej umowy:
a) Utrwalenie, zabezpieczenie i
udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej
wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.
b) Treść zawieranej umowy
jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym
Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
§4
Wymogi
techniczne
1. Budowa strony Sklepu jest dopasowana do ekranu o
rozdzielczości 1024x768.
2. W celu
prawidłowego i niezakłóconego korzystania z Sklepu stacja użytkowa Użytkownika
winna spełniać poniższe minimalne wymagania techniczne:
a) łącze internetowe
o minimalnym przesyle danych 128kbps;
b) przeglądarka internetowa Chrome,
Firefox, Opera, Internet Explorer;
c) Procesor 1000 MHz lub o wyższych
parametrach, pamięć RAM – 1024 MB,
d) System operacyjny – Windows 98, Windows
2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 lub Mac OS X;
e) włączona
akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java.
3. Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń
i/lub oprogramowania. Instalacja oprogramowania o którym mowa w ustępie 1 i 2
jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiędzy Użytkownikiem a
licencjodawcą.
4. Podczas odwiedzin
Sklepu przez Użytkownika, system wysyła do komputera Użytkownika co najmniej
jeden plik cookie, w celu jednoznacznego zidentyfikowania przeglądarki. Serwer
Sklepu automatycznie rejestruje informacje przesyłane przez przeglądarkę
Użytkownika w czasie wyświetlania witryn. Dzienniki serwera mogą zawierać
informacje takie jak żądanie sieciowe, adres IP, typ i język przeglądarki, data
i godzina przesłania żądania. Te informacje pozwalają podnosić jakość naszych
usług dzięki identyfikowaniu i przechowywaniu preferencji Użytkownika oraz
śledzeniu trendów, takich jak na przykład sposoby w jakich przeszukiwana jest
nasza strona. Użytkownik może zabronić odbierania plików cookie, przez co
pozostanie anonimowy, aczkolwiek nie zezwalając na rejestrację plików cookie,
Sklep nie będzie mógł zidentyfikować Użytkownika ani jego
preferencji.
5. Administrator informuje,
iż oferowane usługi za pośrednictwem Sklepu świadczone są za pośrednictwem
publicznej sieci Internet. W związku z powyższym Administrator zwraca uwagę
Użytkownika na to, iż korzystanie z usług Sklepu może wiązać się z ryzykiem
związanym z ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za
pośrednictwem sieci Internet pomiędzy Sklepem a
Użytkownikiem.
6. Zleceniobiorca zwraca
szczególną uwagę Zamawiającego na ryzyko związane z korzystaniem z Konta
Użytkownika przez osoby nieuprawnione w przypadku, gdy Użytkownik nie dołoży
należytej staranności przy zachowaniu poufności niepowtarzalnej nazwy
Użytkownika (login) lub hasła dostępu, lub udostępni te informacje osobom
trzecim, lub będzie pozostawał zalogowany do Konta Użytkownika mimo, że nie
będzie z niego korzystał wdanym momencie.
§
5
Usługi
1. Informacje podane na stronach
internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią
zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2.
Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące
informacje:
a) dokładny opisu danego produktu i jego cech;
b) łączną cenę
zamówionych produktów wraz z podatkami
c) dotyczące sposobu i terminu
zapłaty
d) dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez
przedsiębiorcę.
3. Klient składa zamówienie po zapoznaniu się z
informacjami określonymi w treści Regulaminu Sklepu oraz informacjami
wskazanymi w ust. 2, które zostaną wyświetlone w postaci elektronicznej w
ostatnim etapie elektronicznego formularza poprzedzającym wyrażenie woli
związania się umową poprzez kliknięcia przycisku „Zamawiam”
Po przeczytaniu zgromadzonych informacji określonych dla danego zamówienia
Klienta, Klient wyraża wolę związania umową poprzez naciśnięcie przycisku
„Zamawiam”.
4. Sklep zobowiązuje dostarczenia Kont
Premium pozbawionych wad.
5. Aktualny Cennik w zakresie oferowanych Kont Premium,
opublikowany jest w zakładce KATEGORIE .
Wszystkie ceny uwzględnione w Cenniku są cenami brutto i zostały podane w
złotych polskich. Jest to ostateczna cena dla Klient uwzględniająca już koszty
dostarczenia.
7. Użytkownik dokonuje zakupu wybranego Konta
Premium poprzez wybór z oferowanych Kont Premium i opłacenie według kwoty podanej w
Cenniku.
8. Sklep udostępnia następujące
formy płatności za usługi:
a) za pomocą systemu płatności PayPal;
b) płatność
e-przelewem.
9. Dokonanie płatności
e-przelewem wymaga uprzedniego zalogowania w Sklepie. Płatność e-przelew
przeprowadzana jest za pośrednictwem Systemu płatności.
10.
Zamówienia obsługiwane są automatycznie - 24h na dobę, 365 dni w roku. System
automatycznie przydziela użytkownikom Konto Premium i wysyła na podany przy rejestracji adres e-mail.
12. Umowa o świadczenie wybranej przez Użytkownika usługi zawarta jest
z chwilą zaksięgowania płatności na koncie Administratora. Od tej chwili
liczony jest początek terminu ważności danego Konta Premium.
13. Klient i Sklep związani są ceną usługi obowiązującą w
chwili złożenia na nią zamówienia.
§6
Zastrzeżenia
1. Administrator zastrzega, iż w ramach Sklepu nie
są przechowywane żadne dane będące przedmiotem transmisji danych pobieranych
przez Użytkownika, ani też zawartość czy treść tych danych nie są znane
Administratorowi Sklepu.
2. Administrator
oświadcza, że w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu,
w tym obejmujących transmisję danych w sieci telekomunikacyjnej:
a) nie jest
inicjatorem przekazu danych;
b) nie wybiera odbiorcy przekazu danych;
c)
nie wybiera oraz nie modyfikuje informacji zawartych w przekazie.
Wobec czego
nie ponosi odpowiedzialności za treść tych danych.
3. Zabroniona jest przez Użytkownika transmisja danych obejmujących
informacje i treści o charakterze bezprawnym, naruszających zarówno polskie jak
i międzynarodowe normy prawne, naruszających dobra osobiste lub obrażających
godność innych osób.
4. Administrator
zastrzega możliwość do wstrzymania Użytkownikowi dostępu do usług w sytuacji,
gdy wykorzystuje on te usługi do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem lub na
szkodę osób trzecich, narusza obowiązujące prawo, postanowienia Regulaminu bądź
dobre obyczaje.
5. Użytkownik zobowiązany
jest w szczególności do:
a) powstrzymywania się od jakichkolwiek działań,
które naruszałyby prywatność innych Użytkowników, przede wszystkim polegających
na zbieraniu, przetwarzaniu i rozpowszechnianiu informacji o innych
Użytkownikach bez ich wyraźnej zgody, z wyjątkiem sytuacji, gdy czynności te są
zgodne z przepisami prawa i postanowieniami niniejszego Regulaminu,
b)
powstrzymywania się od jakichkolwiek działań, które mogłyby utrudniać lub
zakłócać funkcjonowanie Sklepu, a także działań polegających na niszczeniu,
zmianie, usuwaniu, uszkadzaniu, utrudnianiu dostępu do Kont innych
Użytkowników,
c) nie podejmowania jakichkolwiek działań na szkodę Właściciela
Sklepu, Użytkowników i innych osób.
6.
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wynikające z zachowań
niezgodnych z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
§
7
Reklamacje
1. W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem
może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z
dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia
30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca
2014 r.).
2. Zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu, problemy i uwagi
związane ze świadczonymi usługami w ramach Sklepu, mogą być przedmiotem
reklamacji. Użytkownik może złożyć reklamację w w formie elektronicznej na adres
e-mail: [email protected] , lub w formie
papierowej na adres Brygida Kośla
ul. Ceglana 9/5
41-200 Sosnowiec
3. Reklamacja powinna określać:
a) imię i nazwisko lub
firmę Zamawiającego;
b) dane kontaktowe;
c) informacje identyfikujące
reklamowaną usługę;
d) przedmiot reklamacji;
e) przedstawienie
okoliczności uzasadniających reklamację.
4. Wniesione reklamacje rozpoznawane są niezwłocznie (co do zasady w
ciągu 24h), jednakże nie dłużej niż w ciągu 14 dni od momentu ich zgłoszenia.
Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez
Klienta.
5. Użytkownik otrzyma odpowiedź w
przedmiocie rozstrzygnięcia reklamacji na podany w zgłoszeniu adres e-mail lub w
inny sposób określony przez Użytkownika w zgłoszeniu
reklamacyjnym.
6. Klient nie może odstąpić
od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
§ 8
Odstąpienie od
umowy
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), Użytkownik będący konsumentem ma prawo do
pisemnego odstąpienia od zawieranej na odległość umowy bez podania przyczyny w
terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Do zachowania 14 dniowego terminu, o
którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu
przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik
do niniejszego Regulaminu i został umieszczony pod adresem URL: https://konta-premium.pl/files/oswiadczenie.doc
2. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep dokona
zwrotu wszystkich wpłaconych przez Użytkownika kwot w ciągu 14
dni.
3. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach
konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą,
nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
a) o świadczenie usług, jeżeli
przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźna zgoda konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po
otwarciu opakowania nie można zwrócić´ ze względu na ochronę zdrowia lub ze
względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje
alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a
których dostarczenie może nastąpić´ dopiero po upływie 30 dni i których wartość´
zależy od wahań´ na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma
kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do
niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż˙ części zamienne niezbędne do
wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z
wyjątkiem umowy o prenumeratę;
j) zawartej w drodze aukcji
publicznej;
k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż
do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samo- chodów, gastronomii, usług
związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub
kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień´ lub okres świadczenia
usługi;
l) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na
nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźna
zgoda konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od
umowy.
4. Koszty zwrotu usługi pokrywa
Sklep.
5. Zwrotu płatności Sklep
dokonuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba,
że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiążę się dla
niego z żadnymi kosztami.
6. Sklep
może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu zaprzestania korzystania z
zakupionej usługi.
7. Jeżeli Klient
będący konsumentem wybrał sposób dostarczenia usługi inny niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, (dotyczy sposobu pierwotnej
dostawy do Klienta) przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
§ 9
Postanowienia
końcowe
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na
celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie
Konsumentem przysługujących mu na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W
przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi
przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie
mają przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014
r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze
zm.).
3. Informacje w zakresie możliwości
skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych
procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych
(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań
statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji
Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń:
- Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji
Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego
z zawartej Umowy Sprzedaży;
- wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej
możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w
sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a
Sklepem;
- powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja
społecznea, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są
przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800
007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email
[email protected]
4. Regulamin Sklepu jest udostępniony
nieodpłatnie poprzez jego publikację na stronie https://konta-premium.pl/regulamin , w
sposób, który umożliwia Użytkownikowi pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie
treści regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się
Użytkownik. Użytkownik ma możliwość zapoznania się z treścią Regulaminu przed
zawarciem umowy o świadczenie usług oferowanych w ramach
Sklepu.
5. Właściciel Sklepu zastrzega
sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiana w Regulaminie
zacznie obowiązywać w w terminie wskazanym przez Właściciela Sklepu, jednak nie
krótszym niż 7 dni.
6. W przypadku
dokonania zmian w Regulaminie, Administrator poinformuje o tym niezwłocznie
poprzez przesłanie wiadomości na podany podczas rejestracji e-mail wraz z datą,
od której zmiany wejdą w życie.
7. Umowy
zawarte przed dniem wejścia w życie zmian w Regulaminie, podlegają
postanowieniom poprzednio obowiązującego Regulaminu, chyba że postanowienia
nowego Regulaminu są dla Użytkownika korzystniejsze lub strony postanowiły
inaczej. Użytkownik dokonuje akceptacji wprowadzonych do Regulaminu zmian
poprzez zalogowanie się do Sklepu po dacie wejścia tych zmian w życie. W
przypadku braku akceptacji zmian wprowadzonych do Regulaminu, Użytkownik może
zrezygnować z korzystania z Sklepuu i umowę rozwiązać, żądając jednocześnie
usunięcia założonego w Sklepie Konta Użytkownika.
8. W razie zmiany lub unieważnienia, wskutek prawomocnego orzeczenia
sądu, któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, pozostałe jego
postanowienia pozostają w mocy i wiążą strony.
9. Administrator zastrzega możliwość wystąpienia przerw w działaniu
Sklepuu – w związku konserwacją, przebudową lub modernizacja Sklepu.
Zarejestrowani użytkownicy zostaną poinformowania o planowanych przerwach w
działaniu strony z 7 dniowym wyprzedzeniem, poprzez przesłanie wiadomości na
wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej. Ponadto w przypadku
przerw technicznych Sklep zamieści odpowiedni komunikat informacyjny na stronie
Sklepu z oznaczeniem szacowanego czasu ograniczeń w dostępności strony.
Administrator podejmuje starania, aby przerwy techniczne występowały jak
najrzadziej oraz aby były jak najmniej uciążliwe dla Użytkowników.
Załącznik nr 1.:
Wzór oświadczenia od
odstąpienia od umowy - https://konta-premium.pl/files/oswiadczenie.doc
Załącznik nr 2.:
Informacje dot. Korzystania z prawa odstąpienia
od umowy – pouczenie o odstąpieniu od umowy – https://konta-premium.pl/files/odstapienie.doc