ECO
KONTO STEAM


6,99 PLN

Co otrzymujesz po zakupie?
Login i Hasło do konta STEAM, na którym znajdziesz interesujący Ciebie tytuł.
- Szczegółową instrukcję,
- Wszystkie aktualizacje,
- Pełne wsparcie, pomoc dla otrzymanego konta, dostępu w razie jakichkolwiek problemów,
- Dożywotni i nieograniczony czasowo dostęp do konta.
Zasady użytkowania konta współdzielonego
Na kontach nie można zmienić danych (e-mail/ hasło/login - zabezpieczone są blokadę uniemożliwiającą tą czynność).
Tryb konta STEAM : Offline.
Konta są współdzielone to znaczy, że korzystają z nich inni Kupujący i pobierają ich zawartość, co w niczym nie przeszkadza podczas rozgrywki.

O TEJ GRZE
Fabuła
Eco nie posiada żadnej mocno zarysowanej warstwy fabularnej. Powodem tego jest sandboksowa struktura rozgrywki. Gracze wrzuceni zostają do wirtualnego świata i prawie wszystkie kolejne wydarzenia kształtowane są przez ich własne działania. Jednocześnie autorzy przenieśli typową sandboksową rozgrywkę do dynamicznego wirtualnego ekosystemu, który jest w drastyczny sposób kształtowany przez decyzje podejmowane przez graczy. Zależność ta jest tak mocna, że nierozważni i chciwi użytkownicy szybko doprowadzą do całkowitej zagłady całego ekosystemu, skazując swoje postacie na śmierć głodową.

Mechanika
W Eco maksymalnie stu graczy zostaje wrzuconych do tętniącej życiem dzikiej krainy i muszą zbudować w tym miejscu własną cywilizację. Dostępna jest także opcja samotnej zabawy. Akcję obserwujemy z oczu naszej postaci, a produkcja z grubsza oferuje to samo, co inne pozycje tego typu. Możemy więc eksplorować świat, polować na zwierzęta, gromadzić surowce i konstruować budynki.

Środowisko, w którym toczy się akcja, jest dynamicznym systemem, napędzanym tysiącami modułów sztucznej inteligencji odpowiedzialnymi za istoty żywe oraz roślinność. Zwierzęta migrują, polują i rozmnażają się. Również rośliny nie rosną błyskawiczne, więc nie uświadczymy tutaj sytuacji, w której np. drzewko respawnuje się kilka minut po ścięciu. Ma to ogromne znaczenie, gdyż działania graczy mocno obciążają cały ekosystem. Przykładowo, zbyt intensywne łowy spowodują wyginięcie gatunków, kompletna wycinka lasów zamieni lokację w pustkowia, a fabryki przemysłowe będą zanieczyszczały jeziora i rzeki.

W Eco wirtualne środowisko jest więc bardzo delikatne i aby przetrwać dłuższy czas gracze muszą się nauczyć obchodzić z nim niezwykle odpowiedzialnie. Konieczne jest znalezienie równowagi między potrzebą rozwoju, a wymogami związanymi z dbaniem o przyrodę. Aby to ułatwić udostępnione zostały łatwe w użyciu narzędzia analityczne pokazujące dokładnie zmiany w ekosystemie. Współgra z tym system rządów, w ramach którego gracze mogą proponować ustanowienie konkretnych praw i zakazów, a reszta społeczności decyduje w głosowaniu, czy te propozycje zostaną zaakceptowane i wcielone w życie.

Ciekawie prezentuje się także mechanika konstruowania budynków. W przeciwieństwie do większości sandboxów wszystkie budowle pełnią określone role w gospodarce, np. fabryk, młynów, kopalni, piekarni, szkoły czy biblioteki. Również sam proces budowlany jest znacznie bardziej skomplikowany, poczynając od gromadzenia materiałów, transportowania ich przy użyciu zwierząt, aż po specjalistyczne umiejętności potrzebne do wykonania konkretnych prac. Istnienie umiejętności wymusza zresztą współpracę, gdyż nikt nigdy nie będzie potrafił samemu zrobić wszystkiego. Pojawia się także opcja prowadzenia badań na technologiami oraz wykonywania eksperymentów naukowych, co zapewnia nam dostęp do coraz lepszych wynalazków.

  • PLATFORMA: STEAM
  • WERSJA: STANDARD + WSZYTSKIE DLC
  • TRYB: OFFLINE
  • DATA PREMIERY: 2018-02-06
  • JĘZYK: ANGIELSKI